søndag 22. september 2013

Ugler på ei snor...

...og ny farge på veggen.
 
 
Har gradvis vorte lei den grøne tapeten,
så den fekk eit par strok med isturkis.
 
 
Isturkis har vore favorittfargen min i fleire år,
og det ser ikkje ut til at eg går lei av den med det fyrste.
 
 
Veggen vart pynta med fugler i diverse varianter.
 
 
 Inspirasjon til å klippe ut ugler fekk eg av denne bordskånaren av ull.
Den er handlaga av Kari Indreeide Grimstad.
 
 
Med så mange ugler i hylla måtte eg sjølvsagt ha ei snor med ugler her også.
Desse sydde eg saman med symaskina.
 

 
 
UHUUU!

7 kommentarer:

  1. Så stilig det ble,med både ny farge og ugler på ei snor :) koselig og gjennomført hos deg! Skulle ønske jeg var flinkere til å henge opp ting og bilder på veggen,men føler at jeg liksom ikke får det til :D Her har vi hatt ei herlig høsthelg, tv-kos,god mat,ut på tur og nå har jeg og Eskil sett på Harry Potter film,slitne etter mye frisk luft :) Håper alt er bra med deg og den fine gjenen din!! Klem :)

    SvarSlett
  2. Stilig med ugler ja, sjølv om eg tykkjer dei er litt uhyggelege når deu uler om kveldane :D

    Klem og god ny veke til deg!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble! Du er flink og det gjorde seg med en lekker farge på veggen :-)
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Knallstiligt og dei uglene var jo bare heilt topp,ugler er stilige dei:)
    Flott farge på veggen bak og❤️
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nydelig blåfarge! Og for en stilig taklampe, har du laget selv?

    Ønsker deg ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
  6. Hei Mari
    Herlige bilder og fint med blå vegg! Så har jammen meg en hel ugle-koloni flyttet inn til deg!
    Kos deg masse i Køben! Tipper at du skal innom Stilleben og den gedigne Hay-butikken kanskje..
    Fin dag! Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.