torsdag 15. august 2013

Livsteikn:-)

 
Det er godt over ei veke sia vi kom heimat frå ferie,
men tankane vandrar stadig tilbake til Danmark.

 
 
 
Desse bileta er tekne i koselege Skagen.
 
 
Ingen tvil om at Danmark er eit herleg land å feriere i:-).
 
 
Kjem nok til å vise fleire bileter frå Danmarksturen.
 
Her i heimen er det totalt kaos for tida,
som kjem av at eg har mange prosjekt på gong:-).
Har blant anna endeleg måla kjøkkenveggane,
trur det er eit år sia eg kjøpte målinga så det var på tide kan du sei.
 
Bileter kjem når her ser litt meir presentabelt ut:-)!
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Så herlig med ein ferietur til Danmark,såg flott ut!kunne godt tenkt meg ein tur der eg og for er jo så fint og koselig der!
    Så spennende med prosjekt,gleder meg til å sjå!
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åh, fikk jeg akutt skagen- lengsel. Nydelige skagen og enig med deg at Danmark er et flott ferieland, spes når været er bra;)
    Ser ut som dere har kost dere virkelig.
    Vi bodde i et nydelig gult hus i Skagen i fjor, herlig.
    Kan ligne på strøket du viser her.

    Ha en finfin dag, og lykke til med nye prosjekt!

    -malla-

    SvarSlett
  3. Kjekt at du er tilbake, har sakna deg;)
    Kor fine bilde frå Danmark! Det vesle gule huset var berre såååå sjarmerande! Kunne flytta rett inn der for ein sommar ja!
    Veldig fint det første bildet, reine maleriet:)
    Spent på å få sjå prosjekta dine;)
    Ha ein fin dag vidare i solskinet! Må berre nytast:))
    Klem.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.