torsdag 22. november 2012

Tredimensjonale stjerner

I dag har eg prøvd meg på tredimensjonale stjerner!
 
Veldig kjekt! Blir heilt sikkert fleire stjerner etterkvart, kanskje i andre storleikar også.
Stjernene skal sjølvsagt hengast opp, så det kjem nok fleire bileter av desse stjernene .
Elvira hjalp til med bretting og liming av stjerner men fekk også tid til å måle.
Ho gler seg til jul og måla difor julenissen:-)
 
Today I made threedimensional stars for the first time.
That was good fun so I will definetely make more of these,
perhaps in other sizes too.
The stars will probably soon be decorating the windows, so more photos will follow.
My daughter Elvira helped to fold and glue the stars, but also found time to paint Father Christmas:-).
 


8 kommentarer:

  1. Åååå dei var bare så fine,falt heilt pladask for dei eg,lekre:)elsker stjerner særlig på denne tida så er det fint å pynte med:)kjempefint mønster på dei!

    Koselig med malerkunst,kjempefine julenisse:)
    Her er det så fælt vær idag at eg veit ikkje om eg vil ut,blåser og regner,kjenner eg savner sola:)

    Ein kjempefine dag til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kjempefine stjerner!! Så litt vanskelig ut, synes jeg....Jeg er ikke så flink til å følge mønster og anvisninger, det blir alltid feil...
    Fin helg til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Veldig fine stjerner! Ser ut som de har hatt ei veldig koseleg stund. Eg må ta meg på tak og finne på noko til juleverkstaden på skulen, og dette var jo ein god idé! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Så fine stjerner, både her og i innlegget under!!
    Og et flott nissebilde! Gleder meg selv jeg :)
    Her regner vi nesten bort, og drømmer om massevis av snø.
    Det var jo så fint ei stund, men nå er all snøen borte igjen!
    Håper dere får ei riktig fin helg! KLEM.

    SvarSlett
  5. Fine stjerner! Eg laga nokre slike i fjor, så det kanskje på tide å plukke dei fram igjen:) Stjerner er jo verkeleg i vinden for tida....
    God helg til deg!

    SvarSlett
  6. Flotte stjerner også blir eg så varm om hjarte av å sjå ho som koser seg slik med å male. Fortsatt god helg:)

    SvarSlett
  7. Åååå, disse stjernene var flotte, fikk lyst til å prøve. Liker.

    Legger meg til som følger. Liker Liker

    Med vennlig hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  8. Så fine de var de stjernene dine! Kjempeflotte : )
    ...og så fint julemaleri på gang. Koselig!
    Elsker barnekunst. Hode-fotinger og andre kreasjoner.

    GOD ny uke til deg!

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.