onsdag 28. november 2012

Stjernelenke og lampe

Her har eg bretta stjerner i tapet og diverse papir og limt dei på eit band.
Neste gong tenkte eg å bruke avispapir eller ark frå ei bok, trur det kan bli tøft.
 
Lenka har eg hengt opp i vinterhagen.
 
Endeleg har vi fått lampe i vinterhagen!
Hittil har det det hengt ei lyspære i ei ledning så dette er stort:-)
Det tok laaaang tid å finne ein vi likte,
men denne blå frå Bloomingville synes eg passa godt inn.
 
I have made more stars out of paper and wallpaper,
and this time I made a guirlander.
 Next time I think I will use pages from an old book or perhaps a newspaper.
The guirlander is now decorating the conservatory.
Finally we got a lamp in the conservatory.
It took a loooong time to find one we like,
but this one from Bloomingville fits well in I think.

7 kommentarer:

  1. Fiiiine! Slike må no vere fine på ein pakke også og kanskje på andre kjekke ting? Utstilling mi er 15.desember til 15.januar:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine stjerner, tror de kan bli tøffe av avispapir også ja:) Har du link til fremgangsmåte på disse, tror nesten jeg må prøve jeg og!
    Fant inn til deg via Jill og har bladd meg litt rundt i bloggen din. Her liker jeg meg, så fargerikt og flott. Er ikke så flink med farger selv i interiøret men elsker å se bilder fra andre som er flinke - slik som du:) Slår lag videre og gleder meg til å "bli kjent" med deg.
    Og du - den lampa var bare lekker, den passa veldig godt inn ja!

    Natta til deg,
    - Hanne -

    SvarSlett
  3. Den fargen likte jeg veldig godt! Som jeg skulle gjerne hatt en vinterhage:))

    SvarSlett
  4. Stjernelenka ble bare så fin!! Og lampen var midt i min smak!!
    Kjempefin farge! Heldige deg som har vinterhage:-)))
    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Aiai! Superfine og veldig dekorative. Lampa var foresten UIMOTSTÅELEG! Heilt vidunderleg farge :) Passa perfekt.

    SvarSlett
  6. Utrolige fine disse stjernene :) Har du link til diagram? :)

    -Vera, foldyouso.com

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.