tirsdag 27. november 2012

Stjerne DIY




Har blitt oppfordra til å vise korleis ein lager desse stjernene,
og her gjer eg eit forsøk:-)
 
Du treng to kavadratiske ark i fint, solid kvalitet.
Mine var 30 x 30 centimeter men du kan sjølvsagt bruke andre storleikar.
Fyrst bretter du arket frå hjørne til hjørne og deretter på tvers som vist på bilete over.
 
Klipp deretter eit stykke inn på kvar side, i denne storleiken ca 6 cm.
Brett inn mot diagonalen som vist på bilete over.
 
Deretter limer vi flappane saman.
 La dei overlappe kvarandre litt så stjerna blir fin og tredimensjonal.
 
Gjenta slik at du har to fire-tagga stjerner.
 
Til slutt limer vi dei to stjernene saman,
og vips så har vi ei flott åtte-tagga stjerne!
Håper at dette var forståeleg!
 
 
Eg har fått laga meg opp ganske mange stjerner,
men har også tenkt å lage nokre litt mindre.
 
Så gjenstår det berre å henge stjernene opp:-)
 
Takk for alle kjekke kommentara eg har fått i det siste.
Det varmar meir enn dokke trur:-)
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Åååå så utrulig fine stjerner,så flott du viser framgangsmåten så kan eg få satt jentene til arbeid,hihi tenk å pynte med mange slike stjerner,flott:)
    Du har jo laga kjempemange,flinke du er:)
    Ein fin onsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Må jammen si du er kreativ! Og innen for mange felt;)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte stjerner!!!
    Håper eg kan få ta med navnet ditt på planlegginga til neste års julebutikk,eller om det skulle bli noke før den tid?!
    Synst at du absolutt burde ha ein plass der,,,,og eg veit om ein annen plass og du burde ha våre;0)
    Du er kjempeflink,det er noke eget over det du laga! farga og mønster i fin harmoni og balanse!! Fortsett c",)

    SvarSlett
  4. herlig!
    tusentusen takk for at du deler:) Dette skal testes ut ikveld!
    ha en fin dag:)
    klem Cathrine

    SvarSlett
  5. Så flotte! Dette må jeg prøve.
    Herlige farger!klem Hegex

    SvarSlett
  6. Så superfine de var, herlige farger. Så flink du er. De må jeg prøve meg på;)
    Har stjernedilla;))

    Takk for tips!

    -malla-

    SvarSlett
  7. Hei Mari! Nå har jeg laget et innlegg som heter "Den store papirstjerneoversikten", og der har jeg linket både til dette innlegget, og til "Ein vegg full av stjerner". Håper det er greit :) Vi hadde juleverksted her i går, og det ble brettet endel stjerner da kan du si...:p

    Ha en fortsatt kjempefin førjusltid! :)
    -Vera, foldyouso.com

    SvarSlett
  8. Så nydelige stjerner og ellers en fin blogg med mange spennende innlegg og flotte bilder:) Legger meg til som følger! Hjertelig velkommen til å ta en titt hos meg!

    -Gunstig hilsen Siw-

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.