tirsdag 6. november 2012

Kjøkken framgang

Kjøkkeninnreiinga er så og seie ferdigmåla!
Neste prosjekt blir å måle veggane kvite,
og med tid og stunder skal golvet bli lysegrått.
Det er diverre ikkje gjort i ei vending.
Nokon som har ein effektiv trylleformel?:-)
 
Har samla på dette serviset,
men det har diverre gått ut av produksjon no.
 
Kitchen project slowly progressing.
Nearly finished painting the kitchen cabinets.
Next on the to do list is to paint the walls white,
ande some time in the future,
I will paint the floor grey.
  
 


5 kommentarer:

  1. For et utrolig hjemmekoselig kjøkken ( slik jeg liker det) gleder meg til å se dine juleblogginnlegg:))

    Ha en fin dag i et litt trist vær:)))bare å tenne et lys:)

    SvarSlett
  2. Så utruleg stilig det vert. Den gule krakken passa jo perfekt. Veldig lurt - og fint med ei kjøkenhylle i vindauga.

    SvarSlett
  3. Jeg ELSKER fargene du bruker, lekkert!

    SvarSlett
  4. MARI !!
    Du er utrulig flink med fargar,so flink til å sette sammen små detaljar til store skattar!!
    Kjenner eg får både vatten i munnen og blir varm om hjerte når eg leser bloggen din..
    Håper du får utnytta potensialet ditt i kvardagen din c",)
    Stå på kreative dame!!
    God hel til deg

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig kjøkkenet ble! Den is-turkis-fargen var bare helt nydelig! Og du har jo så mye fint i skapene også - så å ha de i hyller istedefor å skjule de inni et skap var kjempesmart!! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.