søndag 19. august 2012

Monochrome i august




Tenkte det var på tide å delta i ei utfordring igjen,
det er lenge sia sist.



Deltek med dette biletet i utfordringa monochrome i august i Fotoringen.
Biletet er henta frå mitt prosjekt der eg fotograferer forlatte hus.
Heile prosjektet har gått litt i gløymeboka i sommar,
håper på å få gjenoppta prosjektet snart.
Trykk HER viss du vil sjå dei andre bidraga!

It's about time to contribute in a new challenge,
haven't done for a long time.
Fotoringen challenges you to show a monochrome photograph.
This image is from a project i'm working on "abandoned buildings",
however it's been a long time since i photographed for it.  
I should get back into it again. 

3 kommentarer:

  1. Jeg jobbet med en oppgave som het "forfall" og gjorde noe lignende, veldig spennende tema! Fint bidrag!

    SvarSlett
  2. mydelig! liker slike skumle forfalne hus :D

    SvarSlett
  3. Superstilig! Tror ikke jeg ville gått der alene akkurat, men... Masse lykke til i utfordringen!

    Har tatt meg en runde rundt på bloggen din og liker det jeg ser. Masse herlig fotoinspirasjon, som jeg gleder meg til å se mer av :)

    En god uke ønskes deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.