fredag 24. august 2012

Gamle bileter



 
Får av ein eller grunn ikkje lasta inn nye bileter,
 men desse hadde eg allereie lasta inn på bloggen min.
Likevel er det berre det fyrste bilete eg har vist fram før.
På bilete er Felix 2 år og på ferie på Kreta,
no har han blitt åtte år og tredjeklassing!
 
Tilbake til mitt problem med å laste inn bileter frå datamaskina.
Kanskje er det nokre av dokke andre bloggarar som har vore ute for det same?
Når eg prøver å laste inn bilete får eg beskjed om at:
Opplasting mislykkes:
Tjeneren gav et ugyldig svar.
 
Slik har det vore i fleire dagar no.
 I byrjinga hende det at eg klarte å laste inn eit bilete, innimellom alle forsøka.
Eg treng hjelp!
Kan vere kjekt med data, men innimellom er det også noko herk,
når ikkje ting fungerer som dei skal.
 
Ellers vil eg ynskje alle ei kjempefin helg!
klem til den som vil ha:-)
Mari


6 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ha hjulpet deg men jeg er heller ingen kløpper på data. Lykke til. Og takk for hyggelig kommentar under nibavstemninga.

    God helg.
    Kristin

    SvarSlett
  2. Du er rask altså:-)
    Ja, vasen er å få kjøpt nå. Til 129,-

    Kristin

    SvarSlett
  3. Hei!! Spørs om du har brukt opp bildekvota di så du må kjøpe mere plass. Det koster ikke mange kronene,og du får gjort det på Google-kontoen din ,TROR jeg. Det er så lenge siden jeg gjorde det,men det var ikke vanskelig mener jeg å huske! Håper du finner ut av det! Klem tilbake :) Randi / Fargefest

    SvarSlett
  4. Hei :) Først vil jeg si ...nydlige bilder!!

    Jeg også fikk det problemet...jeg slettet noen gamle innlegg og alle utkastene som jeg ikke hadde publisert. Vet ikke om du har noen slike med du kan prøve.
    Det kan være som hun over meg skriver. Det kan også være lurt å ha små format på bildene så du ikke laster opp store bilder, kanskje du gjør det med det er et godt tips iallefall.

    Du har sikkert prøvd å google problemet også:)))

    Håper du får legge ut flere bilder iallefall.

    Om bloggen din ikke er så mange år, mindre en 2 så tror jeg ikke det er bilde kvota di.. tror det står en plass under innstillinger hvor mye plass du har...

    Du kan se:)))

    Fin helg til deg:))

    SvarSlett
  5. Takk for tipsa. Har sjekka kontoen min og ser at eg har masse lagringsplass igjen. Kjøpte meir lagringsplass tidleg i sommar...Har ikkje vore flink til å lagre om bilda til små format men det kan nok vere lurt ja. Prøvde det og klarte å laste inn eit par bilder etterkvart, men forsatt får eg ofte same beskjeden: Opplasting mislykkes: Tjeneren gav et ugyldig svar.
    Har ikkje hatt dette problemet før, heller ikkje når eg har lasta inn bilder i høg oppøysning...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.