søndag 10. juni 2012

Nostalgiske koppar


Fall fullstendig for desse tekrusene kjøpt på Nille.
Så mykje at dei har blitt mine nye favorittar!


Etasjefat og dessertskåler måtte eg også ha med meg heim.
Ein får mykje for pengane på Nille:-).
( Kjøpte fat også men dei er ikkje med på bileta )


Likar å drikke te av store koppar.



Dei søte serviettane er også frå Nille.




Kva er vel meir naturleg enn å dekke på eit bord
... midt i blomsterbedet?

Live med bloggen Lidyll har ei utfordring på gong,
som er Vis meg ditt sommarbord!
Slenger meg med med desse bileta eg,
Sjølv om det er ei meget enkel borddekning.
( Koppane er no så fine i seg sjølv:-)
Viss du vil ha masse inspirasjon til å dekke sommarbord trykker du her! 

4 kommentarer:

  1. Så fine kopper og kar,Nille har fått masse fint og til så fin pris og,eg har bare boksene men no fekk eg lyst på kopper og fat og,så fine og sommerlige:)
    Fine søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint!! Flott bidrag! Om du er på Facebook må du legge inn link på siden til Nille. De etterlyser stadig fine bilder av ting som er kjøpt der!! Ha en flott søndag! KLEM.

    SvarSlett
  3. Hei vennen :)

    Det var kjempefine kopper :) Så sommerlige :) Nille har masse fint :) Må nok ta meg en tur innom der igjen snart ser jeg :)

    Etasjefatet og skålene var også kjempefine - og så fint du har pyntet med blomster :) Herlig sommerinspirasjon :)

    Ha en fin sommrdag og kos deg :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  4. de var kjempefine! tror jeg må innom der snart asså:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.