søndag 11. mars 2012

Min Figgjo favoritt


Vis din FIGGJO favoritt utfordrar Frk. EPLEGRØT,  med den fine bloggen Frk.EPLEGRØTS lille hus. 
Har litt frå Figgjo som eg har arva, men har aldri bevisst samla. Serviset som eg viser her er ikkje arva, men derimot
kjøpt nytt på Figgjo utsalet for litt over eit år sidan. Serviset heiter Mons trur eg. 
 Eg har seks tallerkener, men diverre berre ei skål og ein kopp, og det tilhøyrer femåringen i huset.



Det er mange som har lagt ut bilete av sine Figgjo favoritter inne hos Frk. EPLEGRØTS lille hus.
Eg visste at det fins mange fine  Figgjoservise, men var ikkje klar over mangfaldet, utruleg mykje fint!
Vil du ta ein titt så trykker du her!



12 kommentarer:

  1. Fin blogg du har:)
    Dette serviset brukar vi i barnehagen der eg jobbar:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldige barn som har så fint servise i barnehagen! Eg er så barsleg av meg at eg bruker det sjølv:-)

      Slett
  2. Herlig servise! :)

    Kose deg i dag, snuppa.
    Her er det fantastisk vær ute og
    jeg gleder meg til å gå ut i vårsola.
    Herlig!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Jeg tror Mathilden min må få seg et slikt sett med asjett, skål og kopp. Vi er veldig glade i både katter og Figgjo så passer det jo utmerket.
    Så fint at du viste det frem :)

    SvarSlett
  4. Hei og takk for kommentar hos meg. Så flotte trær du også har fotografert. Jeg er veldig opptatt av trær, særlig gamle eiketrær som er flere hundre år gamle. De kan jeg ofte dra og besøke bare for å beundre.

    SvarSlett
  5. HERLIGE bilder! Jeg har også jobbet i en barnehage der de hadde dette serviset:) Får skikkelig godstemning av å se på det :)Håper godværet har kommet til dere nå! Idag har det vært sommer her, men jeg har vært inne på jobb hele dagen...stusslig..Ha en herlig kveld og tusen takk for bildeskryt:)

    SvarSlett
  6. Oj! Det var mange fine figgjo ting! Jeg husker det serviset fra barnehagen - good times!

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  7. Å, det Figgjo-serviset hadde vi i barnehagen der jeg gikk når jeg var liten. Gode minner:-)

    Og takk for hyggelig kommentar!

    SvarSlett
  8. Ah jeg vet! håpløst med disse store prosjektene man aldri får helt i havn..min plan er å vinne i lotto og overlate alt ansvar til snekkere og reise jorda rundt mens huset blir fikset;)

    SvarSlett
  9. Åh, gamle serviser er så gøy å se. Figgjo er en absolutt favo hos meg. Tusen takk for titten.
    Fortsatt fin uke til deg.
    Klem

    SvarSlett
  10. oiii! det har jeg ikke sett før, men det var jo helt utrolig kult! liker meg på bloggen din, så nå havner du i reader streamen min :)

    SvarSlett
  11. åhhh, det er tallerkner også, husker du hva du betalte for dem? ikke det, jeg bor jo ikke i nærheten av utsalget :(

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.