onsdag 21. mars 2012

Kom inn då vel!


Eg er visst i sommarmodus for tida og har gjort eit djupdykk i arkivet.
Leikarhytta til ungane har vi bygd sjølve, det vil seie min kjære:-), utan arbeidsteikning eller ein fullstendig plan før vi sette i gong. Vegen blir til mens ein går er vel litt typisk oss!
Hytta vart mykje meir omfattande og tidkrevjande enn vi hadde forespegla oss,
men resultatet er vi fornøgde med!

Linus har alltid storkost seg i hytta.

Elvira sørger for at blomane trivast.

Gode minner!
På fire årsdagen til Elvira var værgudane med oss.
Ikkje så vanleg på desse kantar.
Døra er to-delt, så ein kan opne berre øvste del om ein vil.
Kjekt når ein blant anna skal leike kiosk!
Her er det kø for å få pølse og brus. Godteposane heng i plommetredet. 

Skal det vere eit kakestykke? 
Storsjarmøren vår!

Hytta har også hems med vindu og fin utsikt!
Vindauga er store, så ein får masse lys inn.
Biletet til headeren min er som dokke ser teke i hytta!
Denne hylla har eg lakka rosa, deretter har eg tapetesert ei plate som eg har spikra fast på baksida.

Kjøkkenhjørnet.

Linus inviterer til teselskap. Vil du kome? 

11 kommentarer:

  1. Mange herlige bilder! Gleder meg til sommeren. Tilbringe MYE tid ute. :) Kjempefin lekehytte dere har laget. Skjønner godt den er populær. Kunne bodd i den jeg. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Så skjønne bilder! :)
    ..vi har en herlig tid i møte med
    masse deilig utetid for store og små...

    Koselig at du legger igjen spor
    etter deg når du har vært hos meg..
    Det er så hyggelig å se hvem
    som titter innom meg!

    Ønsker deg en superfin dag!

    Stor klem
    :)

    SvarSlett
  3. Det var ei kjempefine leikehytte,til å bli glad av. Vil nok ha timesvis med kjekke leik der!! Nesten slik at en skulle ønske en var barn igjen å skulle få lov å gå dit i teselskap ;0) :0)

    SvarSlett
  4. Her var det mange flotte bilder med herlige barn. Det lekehuset var flott. Flinke dere er.

    Kristin

    SvarSlett
  5. Det må vere herlig å ha ei slik flott leikehytte!

    SvarSlett
  6. Den var jo bare kjempefin:)Tenker de koser seg der...
    ha en fin morgendag
    klemklem

    SvarSlett
  7. Lovely these colourful pictures! It's a joy to watch them :-)

    SvarSlett
  8. HERLIG! jeg vil være liten igjen og leke i hytta:)

    SvarSlett
  9. Jeg skulle også til å skrive herlig! Kjempekoselege bilder :) Lekestue er bare helt topp! Deres var veldig fin! :)
    God helg!!!

    SvarSlett
  10. Hei på deg!!
    For en drømmehytte!! Så utrolig fin, med masse detaljer!!
    Bare helt herlig!!
    Fin lørdag til deg!!
    Klem Siri:-)))

    SvarSlett
  11. For ei fantastisk fin leikehytte!!
    Den skulle eg gjerne hatt i hagen min:)
    Ha ei god veke!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.