onsdag 7. mars 2012

Her bur Elvira

Vil berre vise fram litt av Elvira sitt vesle rom.
Vi drista oss til med tre forskjellige tapeter, her ser dokke to av dei. Fuglar og blomar, og på den tredje tapeten er det sjølvsagt sommarfuglar!
Oppå sminkebordet sitt vår snille, fine katt Tom.
 
 

Sminkebordet, som er kjøpt på loppemarknad, har fått kvitmåling, nye knottar og tapet på frontane.


Hello Kitty er populært!
  


                                                                   Her er dei tre tapetane som er brukt.



Fordi rommet til Elvira er så lite har vi bygd senga i høgda, frå vegg til vegg. Slik får ho meir golvplass å boltre seg på.
Legg merke til dokkehuset, her må det ha vore fest!

6 kommentarer:

  1. For eit fantastisk rom, nydlege tapetar. Du er bra kreativ Mari :) kanskje eg må leige dej som konsulent til Vilde og Ylva sitt rom.
    Herleg blogg :)
    * Trude

    SvarSlett
  2. Herlig og fargerikt. Her må det være godt å være liten. :)

    SvarSlett
  3. Så fint et rom! :)

    Søte detaljer... Min lille snupp
    er også fan av kitty ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Wow, det kaller jeg et skikkelig sukkertøyrom :D Her hadde snuppa mi hatt store øyne. Smart med høy seng, både planløsningsmessig og kanskje den lille føler seg som en prinsesse på erten da ;)

    SvarSlett
  5. Herlig jenterom!! Liker at det er brukt forskjellige tapeter og farger :D

    SvarSlett
  6. kjempefint! er litt av den barnslige typen, så for min del kunne dette vært mitt eget rom :P

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.