torsdag 29. mars 2012

Forandring fryder

Leeenge har eg hatt denne grøne tapeten i retrostil liggande.
Ting tek tid, men no har den endeleg komt opp!

Passar vel bra med grønt no som det er vår!
Kjøpte nok tapet til heile veggen, men bestemte meg for at det var nok med tre lengder.
Så no har eg masse tapet til overs....
Har bytta ut elefant girlanderet med ei i meir påskestil.
Harepusane har eg klipt ut i tapet, meir om det i morgo.
Gøy med forandring! Ikkje tok det så lang tid heller når eg først sette i gong.
Visst du vil sjå korleis veggen såg ut før trykker du her!

Oppdatering: Er med dette også med i NIB si utfordring Colour addict.
Dette er ei utfordring eg synes passar meg,
 så eg kjem sikkert tilbake med eit heilt nytt bidrag til dette temaet:-)

7 kommentarer:

  1. Fin tapet du har sett opp! Likte fargen veldig godt:) Og harane var jo søte!

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble!
    Og digger påskepynten på veggen -det var prikken over i-en ;)
    Ha en fin helg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. så fint :D elsker påskehjemmet ditt :D så fint :D

    SvarSlett
  4. Så fint dette var!Elsker pynten du har laget med de søte harepusene og snoren med dillet som henger.Kjempe dekroativt og fint.

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert! Elsker alle de små og flotte detaljene dine!! :)

    SvarSlett
  6. Kult bidrag!!!
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.