mandag 20. februar 2012

Pastellfargar


Live med bloggen Lidyll utfordrar oss til å vise fram pastellar. Det er ikkje så vanskeleg å finne pastellfargar her i huset, så her er mitt bidrag!



Skapet som glasa står i, har eg måla isturkis inni.


I den fine, lilla boksa samlar eg mine blomsterfotografier.
Dei to gamle bruskassene har eg måla i pastellfargar og sett hjul på.


Vimplar heng eg opp både her og der. Denne heng over døra og er i fine pastellfargar.




Det herlege serviset over er Lovebirds frå pip. Kan ikkje bli anna enn glad av å drikke te av desse koppane. Eg får assosiasjoner til sukkertøy!
Vil du sjå fleire pastellar trykker du her!

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Denne bloggen fikk jeg lyst til å følge!

    SvarSlett
  2. Such pretty and lovely things, I just adore the robin china set.

    SvarSlett
  3. Herrrrrlig bidrag!*smile*
    nydelige bilder!

    ..nå er det straks finalister og og avstemming inne hos meg, så titt gjerne innom for å stemme frem din favoritt!*smile*

    Ønsker deg en flott helg!
    klem til deg

    SvarSlett
  4. :O im so jealous of your collection. what is the brand of cups and saucers in the top image? the pretty florals x

    SvarSlett
    Svar
    1. Claire, if you mean the pale blue ones it's bought through a Norwegian Bookclub, I don't think they sell it anymore. Ashame, the cups are very pretty and the quality is very good.

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.